Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Už v osmdesátých letech jsem tvrdil, že do 20ti let se většina lidí bude seznamovat přes inzerát. Tehdy na mě hleděli jak na Jana Husa. A máme to tady! Pro mě naopak nástup mediálních seznamek znamenal velký průlom. Se svoji nynější(a nejlepší) přítelkyní se známe přes internet a věřte nebo ne, ty ,,motýlky" máme taky!:-)

0 0
možnosti
Foto

"My ze sebe děláme někoho jiného, my se přikrášlujeme, my se vylepšujeme..." Tedy musím říct, že čím dál víc mne udivuje to, jak se používá něco, co jsem si pro sebe pojmenovala "hromadění". Osobně založený profilový účet mám, souhlasím s tím, že ve světě internetu se pohybují různí lidé s různými úmysly, ale proč hned všechny hromadně pojmenovat něčím, co třeba děláte jen vy nebo jste se s tím setkala zprostředkovaně u svých přátel, známých? Já osobně nelžu, nemám tendenci se kdovíjak vylepšovat (prostě přiznám, že mám jen maturitu a bydlím v pronajatém bytě :-)), tak mě prosím za lhářku automaticky neoznačujte tímto "hromadícím" způsobem :-). Ale musím vám dát za pravdu, že chodím ke kadeřnici, manikýru, líčím se (asi jako téměř každá žena-a s věkem jsou to čím dál větší masakry), takže jestli má být muž překvapen poměrem internet/reál nebo večer/ráno je podle mě úplně jedno ;-D

0 0
možnosti
KD

Není to tak hrozné. Naletět můžete i v reálu. Legrační je - hledá chlapa na úrovni, dobře a je sama na úrovni ? Kdo to posoudí.;-D

1 1
možnosti
KD

Danielo a není to pravda ?;-)

0 0
možnosti
EP

No ovšem, ženská, samozřejmě to vidí jen přes city a na obrazovce jí to není dost romantické. Podle mě na internetu lze v mžiku zjistit podstatně více informací, než od pohledu na zastávce (a mimochodem neznám žádnou dvojici, která by se kdy seznámila na zastávce nebo něčem podobně veřejném) a jakékoli pozlátko není problém poznat. Doba se prostě mění a na nějaké lovení po ulicích (za které si nelze nevysloužit nálepku úchyla) dnes nemá nikdo čas ani náladu.

5 2
možnosti
Foto

no tato dáma by se se svojí fotkou na seznamce nechytla a pokud by si ještě podle svých slov přikrášlila profil, tak je hotovo.

Já osobně si na seznamce partnerku našel a jsme spolu už šest let. Základ je nelhat, nepřikrášlovat a nebrat vše co se namane. Zjistlil jsem, že není žádný problém mít na první schůzce sex a když se dáma ostýchá, tak až na třetí.

1 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS