Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Do šokárny. Pro tabletu.

O tom, jak člověka pobaví chybějící interpunkce. A o rodičích, kteří nechápou důležitost moderních technologií pro život svého pubertálního potomka.

Byla zase jedna sobota. Jeli jsme na nákup. Jako každou sobotu. Do jednoho z těch velkých marketů. Zrovna měnili skladbu obchodů. A taky design. Tudíž byla nutná nějaká ta propagace. A k reklamě patří chytlavá slova, to je jasná věc. Všechna ta vlezlá slovní spojení mě většinou nechávala chladnou. Takže by asi někdo těžko uvěřil, že mě zaujala reklama na lékárnu. Navíc naprosto primitivní. Hm … no … ona to ani nebyla pořádná reklama. Paradoxně. A navíc se mi pod kůži vrylo jen jedno slovo. LEKÁRNA. Ano, čtete dobře. Můj výbuch smíchu způsobila jedna prostá čárka, která tam ani nebyla …

Pro co že se to chodí do lekárny? No přece pro leky. Jakože pro šoky. Pro ŠOKY!!! Chápete to? Přijdete do prodejničky, kde vás vyléčí tím, že vám naservírují šok. Musím přiznat, že jsem byla děsně zvědavá, jak vypadá třeba takový šok na nespavost. Ale jsem srab, tudíž jsem do lekárny nešla. Počkala jsem si, dokud ten název nezměnili na LÉKÁRNU. To už jsem se totiž nemusela bát, že by mě tam někdo majznul něčím po kebuli.

Živě mám v paměti období, kdy moje mladší ségra toužila po tabletu. Pořád s tím otravovala rodiče. Ti s obavami, že by jejich dcera mohla utrpět nějakou oční chorobu a zánět karpálního tunelu z neustálého „lajkování nových správně voheštěgovaných postů“, rázně odmítali. Když to pak ségra zkoušela jen na tátu, bylo jí doporučeno navštívit lékárnu. A jsme zase u toho! Chudák holka se nechápajícímu rodičovi snažila vysvětlit, že není nemocná. Vážně ne. Načež jí tatínek vysvětlil, že v apatice mají tablet fůru. A dokonce v různých velikostech i barvách. A že je, ty tablety, pro jistotu prodávají v balení po x kusech. A to už se vyplatí.

Ptáte se mě, jak to dopadlo? Ta naše holka bláznivá nakonec dostala rozum. A usoudila, že computer a hloupý, tedy pardon, chytrý telefon, jí ke štěstí úplně stačí. Naštěstí. Jinak by jí totiž rodiče mohli poslat do lekárny …

Autor: Zuzana Holmanová | čtvrtek 10.9.2015 0:27 | karma článku: 6,28 | přečteno: 295x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  17:53

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Do, what you love. Remember, who you are & don´t waste your life trying to impress other people.

http://www.facebook.com/pages/Zuzana-Anesa-s-lehkými-úvahami-o-ne-vždy-lehkém-životě/396165033744388?ref=hl

Seznam rubrik